دوستت دارم


♥دوست دارم بهترین همسر دنیا...!♥

نگاره: ‏امشب سرآن دارم . تا با تو سخن گویم راه تو بپویم من . اسرار تو راجویم
امشب به درت خواهم . تاصبح همی کوبم تا خود به درآئی زان . عطرت به صفا بویم
امشب زغمم تاصبح . حرف دل خود گویم پیمانه به پیش آری . تا باز کنی رویم
امشب زمیت نوشم . تا مست کند آن می، من را که گنه کردم . بسیار مدد جویم
امشب به سرم می زن . بی خود ز خودم گردان زیرا که ز رویت من . بسیار شرم رویم
امشب به درت کوبم . تا بازکنی در را می کوبم و می خواهم . دست از گنهم شویم
امشب در لطفت را . بگشا زبرم جانا مردانه تو را گویم . راهت به لقا پویم
امشب زمیت ساقی . مستم توچنان گردان تا بازشوم عبدت . کفران نشودخویم
امشب که نهم برسر. قرآن تو را تا صبح، خواهم که به درگاهت . آشفته کنم مویم
امشب ز تو می خواهم . تاعفوکنی من را زین رو به درت تا صبح . خاک ازتوبه می سویم‏

♥ﺑﺎ ﺗﻤـﺎﻡ ﻣـﺪﺍﺩ ﺭﻧﮕـﯽ ﻫـﺎﯼ ﺩﻧـﯿﺎ♥


♥ﺑـﻪ ﻫـﺮ ﺯﺑـﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑـﺪﺍﻧﯽ ﯾـﺎ ﻧـﺪﺍﻧﯽ !♥


♥ﺧـﺎﻟﯽ ﺍﺯ ﻫـﺮﺗﺸﺒﯿﻪ ﻭ ﺍﺳﺘﻌـﺎﺭﻩ ﻭ ﺍﯾﻬـﺎﻡ …♥


♥ﺗﻨﻬـﺎ ﯾﮑــ ﺟﻤﻠـﻪ ﺑﺮﺍﯾـﺖ ﺧـﻮﺍﻫـﻢ ﻧﻮﺷﺖ :♥


♥ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻣــ ♥



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : جملات عشقولانه, جملات عاشقانه زیبا, جملات زیبای عاشقانه, جدیدترین جملات عاشقانه, زیباترین جملات عاشقانه, ♥عاشقانه های ♀من♀ و ♂تو♂♥, عاشقانه های من و تو,
یک شنبه 10 آذر 1392 11:10 |- ♀محدثه♀ -|


داغ کن - کلوب دات کام
ϰ-†нêmê§